Італійське антимонопольне відомство зобов’язало банк Intesa Sanpaolo припинити міграцію 2,4 мільйона клієнтів до своєї нової філії Isybank, що працює лише через мобільні застосунки, якщо він не отримає прямої згоди від користувачів. Італійський кредитор запустив проєкт цього літа в рамках масштабної програми цифрової трансформації.
Як зазначає Reuters, у жовтні бану перевів близько 300 000 клієнтів до цього підрозділу, надіславши їм повідомлення з можливістю відмовитися від послуг. Регулятор заявив, що отримав 5000 скарг на цей перехід.
Повідомлення про переїзд були надіслані клієнтам в архівному розділі застосунку Intesa Sanpaolo без жодних push-повідомлень чи спливаючих вікон.
Клієнти були незадоволені цим, а також тим, що повідомлення були надіслані під час серпневих свят і що нові рахунки мають інші умови. Також користувачі скаржилися на втрату деяких сервісів після переїзду, наприклад, можливості створювати віртуальні картки для онлайн-покупок.
Тому регулятор повідомив Intesa, що той не може перевести решту 2,4 мільйона клієнтів до Isybank без їхньої прямої згоди, гарантуючи їм право на збереження поточних рахунків на тих самих умовах.