Федеральна торгова комісія (FTC) розпочала розслідування того, як компанії стежать за споживачами з метою встановлення індивідуальних цін на одні й ті ж продукти та послуги на основі приватних даних з їхніх фінансових профілів. Регулятор розслідує, як компанії, включаючи платіжні та банківські гіганти, використовують штучний інтелект і персональні дані для персонального ціноутворення.
Як зазначається у релізі регулятора, FTC видала розпорядження восьми компаніям, які пропонують продукти та послуги з ціноутворення на основі спостереження: Mastercard, Revionics, Bloomreaach, JPMorgan Chase, Task Software, PROS, Accenture та McKinsey & Co. Ці компанії повинні пояснити, як вони збирають і використовують “характеристики та поведінку споживачів” для встановлення цін.
Дослідження спрямоване на краще розуміння того, як ціноутворення на основі спостереження впливає на споживачів, особливо коли ціни базуються на спостереженні за особистими характеристиками та поведінкою окремих осіб. Ініціатива регулятора має на меті отримати інформацію про потенційний вплив таких практик на приватність, конкуренцію та захист споживачів.