Бюро захисту фінансових прав споживачів США (CFPB) завершило розробку правила нагляду за технологічними гігантами, які пропонують програми та гаманці для цифрових платежів. Нове правило допоможе регулятору забезпечити дотримання великими небанківськими гравцями федерального законодавства.
CFPB зазначає, що такі сервіси, як Apple Pay та PayPal, за останні роки завоювали значну частку ринку, пише Finextra. На думку регулятора, великі технології розмивають традиційні межі, які відокремлювали банківську та платіжну діяльність від комерційної.
“Цифрові платежі пройшли шлях від новизни до необхідності, наш нагляд повинен відображати цю реальність”, – наголосив директор CFPB Рохіт Чопра. “Правило допоможе захистити конфіденційність споживачів та запобігти незаконному закриттю рахунків”.
Правило, яке набуде чинності через 30 днів після публікації у Федеральному реєстрі, дозволить CFPB здійснювати нагляд за провайдерами щодо конфіденційності та спостереження, помилок і шахрайства, а також дебанкінгу. Під дію правила підпадають 7 провайдерів: Apple, Google, Amazon, PayPal, Venmo, Block і Zelle.
Нещодавно Бюро захисту фінансових прав споживачів США вжило заходів проти Apple. Виробника iPhone та компанію Goldman Sachs оштрафували на понад $89 мільйонів за бізнес з кредитними картками. За даними CFPB, обидві компанії неправомірно вирішували суперечки щодо транзакцій і вводили в оману покупців iPhone щодо безвідсоткових варіантів оплати.