Бюро із захисту прав споживачів фінансових послуг США (CFPB) наклало штраф на британську фінтех-компанію Wise у розмірі $2,5 млн за введення клієнтів в оману щодо комісій та зборів. Про це пише Finextra.
Регулятор заявив, що компанія незаконно рекламувала неточні комісії та не розкривала належним чином обмінні курси та інші витрати. Wise розсилала електронні листи та публікувала блоги, де анонсувала нижчі комісії за користування банкоматами та безкоштовні зняття коштів, хоча ці переваги не стосувались американських клієнтів.
Wise також не розкривала точні комісії користувачам, які поповнювали передплачені рахунки за допомогою кредитних карток через Apple Pay або Google Pay. Компанія не повертала комісії, коли кошти не надходили одержувачу до зазначеної дати.
CFPB зобов’язало Wise виплатити $450 000 постраждалим клієнтам та $2,025 млн до фонду допомоги потерпілим регулятора.
Раніше у грудні Національний банк Бельгії виявив масштабні недоліки в системі протидії відмиванню коштів на платформі Wise. Також Управління з фінансового регулювання та нагляду Великої Британії (FCA) оштрафувало генерального директора фінтех-компанії Wise на £350 000 за порушення податкового законодавства.