Державний “ПриватБанк” повідомив, що у травні його клієнти отримають пропозиції персональних знижок і кешбеків від топових українських брендів та компаній в новій програмі лояльності “Привіт”. Програма лояльності реалізовується через застосунок “Приват24”.
Як зазначається у релізі установи, наявні пропозиції знижок та кешбеків від партнерів програми лояльності доступні в меню “Привіт” мобільного застосунку чи вебверсії “Приват24”. Перелік доступних покупок від постійних та нових партнерів програми оновлюються щодня. Пропозиції вигідних покупок діють від декількох днів до місяця.
Користувачам необхідно активізувати пропозицію в програмі “Привіт”, після чого з’являється можливість отримувати кешбеки та робити покупки зі знижками. Кількість активованих пропозицій не обмежена. Кешбек чи знижка надається автоматично від кожної оплати карткою “ПриватБанку” в період дії пропозиції партнера та активується під час оплати товару. Усі нові пропозиції, які оновлюються щоденно, та вже активовані знижки доступні в “Привіт” у “Приват24”.
У держбанку підкреслили, що програма лояльності “Привіт” заснована на інтелектуальних алгоритмах, ШI та аналізу споживчої поведінки клієнта. Ця комбінація покликана допомогти зробити обслуговування клієнтів насправді персональним.
За словами члена правління “ПриватБанку” з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка, це перша інтелектуальна персоналізована програма лояльності на банківському ринку, яка дозволить клієнтам користуватися найцікавішими пропозиціями від різних брендів, на відміну від поширених на ринку стандартних кешбеків. Програма підбирає для кожної людини саме ті пропозиції, які співпадають з її споживчими, платіжними звичками, географією проживання, порою року чи необхідністю “перевзути” авто.