Державний “ПриватБанк” запровадив нову функцію в застосунку “Термінал”, що дозволяє приймати безготівкові чайові. Сервіс цифрових чайових, який раніше працював лише на традиційних торгових терміналах, тепер доступний у застосунку, що дозволяє використовувати смартфон як POS-термінал.
Як зазначається у релізі держбанку, щомісяця українці залишають близько 100 тисяч безготівкових подяк через сервіс цифрових чайових. Відтепер такий сервіс доступний у “Терміналі”, а підключити його можна в особистому кабінеті застосунку, вказавши номер картки офіціанта.
За даними “Привату”, з початку 2024 року кількість активних користувачів “Терміналу” зросла на 5,6 тисяч, а загалом застосунок встановлено на понад 45 тисяч пристроїв. За 2024 рік через “Термінал” оплачено майже 10 мільйонів покупок на суму понад 3,9 млрд грн.
Там нагадали, що також застосунок також оснащений функцією фіскалізації готівкових та безготівкових операцій ПРРО “Каса”.
Наприкінці жовтня минулого року “ПриватБанк” запустив “Термінал” для iPhone, зробивши Україну третьою країною в Європі та сьомою у світі з такою можливістю.