За рік з моменту запуску ПриватБанком мобільного додатку “Термінал”, який дозволяє використовувати в якості POS-термінала звичайний смартфон, обсяг оплачених через сервіс товарів та послуг перевищив 1 млрд грн.
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
Як розповів керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, на сьогодні додаток Термінал встановили понад 20 тисяч підприємців, а за допомогою сервісу оплачено більше 1,5 мільйона покупок.
“Саме зараз підприємці активно встановлюють Термінал, бо коли немає електрики, але є мобільний інтернет, він є найпростішим та найзручнішим засобом приймати платежі картками та гаджетами, – відзначає Сергій Макаренко.
За його словами, за рік у сервісі були реалізовані функції шерингу чеків, мультимерчанту та інші, а найближчим часом з’явиться програмний РРО та інші опції.
Детальніше читайте в інтерв’ю – Як термінал у смартфоні спрощує життя бізнесу: інтерв’ю з Сергієм Макаренком, ПриватБанк