Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»ПриватБанк відзвітував про результати додатку “Термінал” для приймання оплат на смартфоні через рік після запуску

    ПриватБанк відзвітував про результати додатку “Термінал” для приймання оплат на смартфоні через рік після запуску

    23 Грудня 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    За рік з моменту запуску ПриватБанком мобільного додатку “Термінал”, який дозволяє використовувати в якості POS-термінала звичайний смартфон, обсяг оплачених через сервіс товарів та послуг перевищив 1 млрд грн.

    Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.

    Як розповів керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, на сьогодні додаток Термінал встановили понад 20 тисяч підприємців, а за допомогою сервісу оплачено більше 1,5 мільйона покупок.

    “Саме зараз підприємці активно встановлюють Термінал, бо коли немає електрики, але є мобільний інтернет, він є найпростішим та найзручнішим засобом приймати платежі картками та гаджетами, – відзначає Сергій Макаренко.

    За його словами, за рік у сервісі були реалізовані функції шерингу чеків, мультимерчанту та інші, а найближчим часом з’явиться програмний РРО та інші опції.

    Детальніше читайте в інтерв’ю – Як термінал у смартфоні спрощує життя бізнесу: інтерв’ю з Сергієм Макаренком, ПриватБанк

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяФінтех-тренди 2022: ключові цифри та факти року
    Наступна стаття Технології в підтримку реабілітації: Mastercard та центр протезування Superhumans.Center оголосили про партнерство

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту