Бізнес-клієнти державного ПриватБанку зможуть підключати та керувати послугами еквайрингу зі смартфона. Функціонал еквайрингу вже з’явився в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».
Про це пише пресслужба ПриватБанку. Відтепер через смартфон можна створювати нові точки продажу та замовити POS-термінал, керувати процесом підключення нових торгових точок та послуг. Для більш зручного користування послугою достатньо додати ярлик «Еквайринг» на головний екран для миттєвого доступу до всіх функцій, наголошують у банку.
Для підключення послуги еквайрингу в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» потрібно:
- перейти до розділу «Послуги»;
- вибрати у списку доступних послуг «Еквайринг»;
- натиснути кнопку «Додати торгову точку»;
- заповнити необхідну інформацію та надіслати заявку до банку.
У липні минулого року міжнародні платіжні системи підвищили ставку інтерчейндж з 0,7 до 0,9%. Відповідно зросла і комісія за еквайринг. Проте ПриватБанк тоді залишив діючі тарифи на прийом безготівкової оплати картками для торговельних підприємств.
Раніше Асоціація ритейлерів України закликала міжнародні платіжні системи та банки не підвищувати ставки інтерчейндж та еквайрингу до закінчення воєнного стану.