Дослідження, проведене дослідницькою та консалтинговою компанією TransUnion, показало, що серед мешканців Гонконгу помітно зросла кількість користувачів системи кредитного моніторингу. Дослідження підкреслює зростаючу обізнаність споживачів щодо важливості підтримання гарної кредитної історії для доступу до кредитів.
Як зазначає The Paypers, кількість споживачів у Гонконзі, які підписалися на послуги кредитного моніторингу в TransUnion, зросла більш ніж на 194% протягом трьох місяців, що закінчилися у вересні 2023 року, порівняно з аналогічним періодом у 2021 році, що є одним з найвищих темпів зростання у світі.
Дослідження визначило три окремі сегменти споживачів кредитного моніторингу в Гонконзі: так званих “шукачів кредитів”, кредитних менеджерів та тих, хто покращує свій кредитний статус. Шукачі кредитів, які становлять майже половину учасників моніторингу, в першу чергу прагнуть отримати новий кредит, що свідчить про підвищений попит на кредитні продукти. Кредитні менеджери, які складають 28% споживачів, зосереджені на погашенні боргу та виявленні шахрайства, тоді як ті, хто покращує свою кредитну історію (27%), прагнуть підвищити свій кредитний рейтинг за допомогою моніторингу та стратегічного планування.
Крім того, дослідження виявило зростаючі очікування споживачів щодо надання фінансовими установами безкоштовних послуг кредитного моніторингу. Близько 32% респондентів висловили готовність продовжити обслуговування у банку, який пропонує такі послуги, що підкреслює потенційні переваги як для споживачів, так і для кредиторів у розбудові більш міцних відносин.
Серед опитаних респондентів більшість (84%) відзначили важливість моніторингу своїх кредитних історій. При цьому майже половина (45%) респондентів зазначили, що моніторять свої кредитні звіти з метою отримання нових кредитів, тоді як майже третина (28%) вказали на бажання краще управляти своїм рівнем заборгованості та запобігати шахрайським діям. Крім того, ще третина (27%) прагнули покращити свій кредитний профіль.
Представники TransUnion відзначили зростання обізнаності та використання моніторингу споживчих кредитів, частково пояснюючи це впливом пандемії на споживчі фінанси та підвищенням рівня обізнаності щодо запобігання кредитному шахрайству. У TransUnion також підкреслили важливість фінансової грамотності та обізнаності серед цих сегментів споживачів, особливо з огляду на те, що на кредитний ринок виходить молоде покоління.