Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Понад половину звернень у “Дії” вже обробляє штучний інтелект

    Понад половину звернень у “Дії” вже обробляє штучний інтелект

    29 Липня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Державний сервіс «Дія» виходить на новий рівень взаємодії з громадянами, впроваджуючи внутрішні інструменти штучного інтелекту для обробки звернень. Понад половину запитів від користувачів сьогодні вже обробляє саме ШІ, що істотно зменшує навантаження на операторів і пришвидшує отримання відповідей.

    Про це розповів перший віцепремʼєр-міністр – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

    У рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. ШІ-консультант працює у чат-ботах Telegram, Viber і Messenger — допомагає користувачам знайти потрібну послугу або отримати консультацію без залучення оператора. За перший місяць пілоту він самостійно закрив 27 800 звернень, або понад 52% усіх запитів.

    ШІ-асистент працює всередині команди підтримки. Він допомагає операторам швидше формулювати відповіді на складні питання. За короткий термін інструмент допоміг закрити 7 993 звернення, або 16% від загального обсягу запитів, які надходили до людей-операторів.

    Обидва інструменти вже опрацьовують понад 45 типів послуг, орієнтуючись на контекст і розуміючи, про які саме продукти йдеться у зверненнях. Вони відповідають чітко, просто та людською мовою, тоді як оператори зосереджуються на складних, індивідуальних випадках, що потребують особливої уваги.

    Нагадаємо – у березні цього року стало відомо, що Мінцифри розпочало розробку першої українськомовної LLM національного масштабу. Українська LLM допоможе бізнесу та державі дешевше, зручніше й швидше запускати локалізовані інструменти зі штучним інтелектом.

    Також минулого тижня Україна підписала Рамкову конвенцію Ради Європи про штучний інтелект, права людини, демократію та верховенство права.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПошукові запити щодо стейблкоїнів у Google досягли рекордного максимуму
    Наступна стаття НБУ готується до вилучення з обігу монети номіналом 10 копійок

    Схожі статті

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Мінцифри оголосило про новий етап проєкту “Цифрова трансформація для України”

    3 Листопада 2025

    США та Китай узгодили умови продажу TikTok американським інвесторам

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

    3 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту