Справжній метавсесвіт залишається справою майбутнього, але маркетологи вже зараз використовують модне слово для просування своїх програм та ігор у магазинах мобільних додатків. За даними Sensor Tower, сьогодні існує 552 мобільні додатки, які мають термін “метавсесвіт” у назві чи описі. Багато з цих застосунків були створені в останні кілька місяців, зазначають в компанії. Згадуючи трендовий концепт, розробники додатків намагаються зацікавити нову аудиторію. Також чимало застосунків використовує інші популярні технічні терміни, такі як “крипто”, “NFT” або “AR”.
Популярність слова зросла після корпоративного ребрендингу компанії Facebook і перетворення її на Meta, яка планує інвестувати значні кошти в технології метавсесвіту. Попри те, що в компанії ніколи не стверджували, що метавсесвіт вже створено, багато хто став використовувати термін на позначення будь-якої технології, яка дозволяє людям взаємодіяти одне з одним у віртуальному просторі за допомогою цифрових особистостей. Стартапи почали описувати себе як “компанії метавсесвіту”, а ігрова платформа Roblox рекламується як лідер метавсесвіту. Соціальні криптоплатформи, які є насправді масовими багатокористувацькими онлайн-іграми, позиціонують себе як метавсесвіти, що потягнуло за собою зростання цін на нерухомість на цих платформах