Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі новини»Понад 110 000 відвідувачів та 5 мільйонів гривень на благодійність — головні результати виставки «Третє дихання» від Mastercard

    Понад 110 000 відвідувачів та 5 мільйонів гривень на благодійність — головні результати виставки «Третє дихання» від Mastercard

    6 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    У Києві завершила свою роботу масштабна інтерактивна виставка про почуття та емоції «Третє дихання», створена Mastercard у співпраці з психологами зі світовим ім’ям, митцями та експертами. Вона зібрала понад 110 000 відвідувачів і стала одним із найвідвідуваніших виставкових проєктів останніх років.

    Після завершення виставка «Третє дихання» продовжить своє існування у різноманітних форматах. Контент виставки ляже в основу однойменної книги, а банери з її стін перетворяться на обкладинки. Більша частина інсталяцій та об’єктів відправляться в реабілітаційні центри та лікарні. Наприклад, великий кіт та танцювальні автомати їдуть в центр воєнної травми Superhumans, щоб допомагати в реабілітації українських захисників та їхніх родин. Туди ж відправляються інтерактивні екрани з тестом на розпізнавання емоцій та «Атласом емоцій» Пола Екмана. Видатна робота Екмана завдяки виставці також доступна українською онлайн на сайті https://atlasofemotions.org/. Інтерактивні бокси складних емоцій, великі смайли, які зустрічали гостей на вході, відправляються в дитячий табір Gen.Ukrainian, в якому проходять реабілітацію діти, які пережили втрату рідних через війну. Дитячі машинки-толокари від Uklon поїдуть в «Охматдит», Національний інститут раку, Інститут нейрохірургії, дитячі лікарні в Києві та Львові, а також родинні центри «Дача».

    У рамках виставки «Третє дихання» від Mastercard завдяки відвідувачам на благодійність було зібрано 5 310 000 грн: це кошти від продажу квитків, а також від продажу благодійного мерчу, створеному у співпраці з ROZETKA. Усі кошти перекажуть в Superhumans Center, що дозволить надати психологічну реабілітацію понад пів тисячі пацієнтам та їхнім родинам.

    «Ми реалізуємо цілу низку соціальних ініціатив на підтримку українців, і одним із важливих напрямів для нас є турбота про ментальне здоров’я. Ми щасливі, що виставка «Третє дихання» знайшла такий щирий відгук серед відвідувачів — це ще раз підтверджує, наскільки важливими для нас усіх є теми ментального здоров’я, самопізнання, емоційного балансу та внутрішньої стійкості. Одне з головних опитувань на майданчику стосувалося джерел відновлення, які дають сили рухатися далі. 45% відвідувачів відповіли, що це родина та друзі. Ще 12% знаходять третє дихання у вірі в майбутнє, і майже 9% — у коханні. Усе це ще раз нагадує, як важливо щодня шукати своє «третє дихання». Ми й надалі будемо створювати ці безцінні моменти підтримки, щоб надихати українців і бути поруч», — коментує генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові Інга Андреєва.

    Завдяки технології штучного інтелекту організатори мали змогу фіксувати зміни емоційного стану відвідувачів виставки. Зокрема, в зоні «Дитяча радість» рівень прояву щастя зростав у 3,5 рази, що свідчить про те, що відвідувачам вдалося хоча б на кілька годин переключитися, відновитися та знайти внутрішній ресурс рухатися далі.

    Організатори виставки також поділилися результатами численних опитувань, у яких взяли участь відвідувачі «Третього дихання» та іншими цікавими фактами:

    • 8000 людей долучилися до опитування про емоції, які вони відчували в житті найчастіше останнім часом. П’ять найпоширеніших емоційних відчуттів: щастя, злість, тривога, радість та образа;
    • На стіні про дослідників емоцій відвідувачі обирали слова, які б вони хотіли почути в дитинстві. Серед лідерів: «Я люблю тебе просто так», «Роби, як тобі краще. Я поруч». Загалом відвідувачі забрали з собою понад 80 000 таких фраз;
    • «Угоду зі спокоєм» про дозвіл собі відчувати різні емоції та прийняття своєї недосконалості, у якій і є власна унікальність, — підписали понад 29 000 людей;
    • Для стрибків по калюжах у зоні «Дитяча радість» було видано понад 30 000 пар бахіл.

    Загалом над проєктом працювала команда з понад 200 фахівців. Серед них — світові зірки у галузі психології Пол та Ів Екмани, Бессел ван дер Колк (автор книги «Тіло веде лік»), консультант Джозеф Леду. Кураторкою виставки стала відома психологиня Світлана Ройз. Партнерами виставки виступили найбільший український онлайн-ритейлер ROZETKA та український райдхейлінг-сервіс Uklon.

    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяМінцифри запускає Sandbox для тестування штучного інтелекту та блокчейн-технологій
    Наступна стаття Акції Circle зросли на 167% у перший день торгів на біржі

    Схожі статті

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Криптобіржа Coinbase анонсувала кредитну картку в партнерстві з American Express з кешбеком у біткоїнах

    13 Червня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Малі бізнеси в США відмовляються від цифрових гаманців для міжнародних платежів

    13 Червня 2025

    Nvidia запустить першу в Європі хмарну платформу для промислового ШІ

    13 Червня 2025

    Ощадбанк запустив цифрову платформу SAMO для шопінгу

    13 Червня 2025

    Криптобіржа Coinbase анонсувала кредитну картку в партнерстві з American Express з кешбеком у біткоїнах

    13 Червня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту