Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Покупці зі смартфонами змінюють підхід до торгівлі — дослідження Visa

    Покупці зі смартфонами змінюють підхід до торгівлі — дослідження Visa

    30 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Компанія Visa вважає, що продавці мають будувати стратегію продажів із чітким фокусом на мобільних користувачів — інакше втратять шанс конкурувати на ринку. Таким чином користувачі смартфонів змінюють підхід бізнесу до торгівлі.

    Про це заявив керівник напряму рішень Visa у Північній Америці Метт Свацвелл в інтерв’ю PYMNTS.

    Дослідження 2025 Global Digital Shopping Index показало, що 60% споживачів щотижня заходять на сайти продавців зі смартфонів, а майже половина таких сесій завершуються покупкою. Смартфони сьогодні впливають на половину всіх роздрібних покупок.

    Разом із мобільними каналами зберігає своє значення і фізична торгівля. За словами Свацвелла, 73% покупок досі відбуваються у звичайних магазинах, а понад половина покупців користуються мобільними пристроями просто в магазині, щоби порівняти ціни або оформити замовлення.

    Щоб ефективно працювати з такою аудиторією, продавцям радять усунути зайві кроки в мобільному UX, максимально спростити оплату (зокрема через збережені платіжні дані) та впровадити персоналізовані пропозиції й нагадування.

    Крім зручності, клієнти очікують винагород — знижок, бонусів, безкоштовної доставки. Але продавцям варто обережно підходити до балансу вигоди й витрат. Програми лояльності, які базуються на даних і підлаштовуються під конкретного користувача, можуть бути ефективнішими й менш витратними, ніж універсальні акції.

    Зауважимо – 70% споживачів вважають наявність бажаного способу оплати “дуже або надзвичайно важливим” фактором при виборі інтернет-магазину. Про це свідчать результати нещодавнього звіту під назвою “Як доступність бажаних способів оплати може зменшити кількість покинутих кошиків” від PYMNTS Intelligence.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЄС продовжив економічні санкції проти росії до січня 2026 року
    Наступна стаття В Україні схвалили стратегію для запуску повноцінного іпотечного ринку

    Схожі статті

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Deutsche Bank запустив сервіс миттєвого доступу до рахунків через SWIFT

    12 Липня 2025

    Італія розслідує практики Revolut у сфері банківських і криптоінвестицій

    11 Липня 2025

    ПриватБанк та ЄБРР запускають найбільшу програму підтримки бізнесу в Україні на €600 мільйонів

    11 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Суд США відхилив антимонопольний позов проти Apple, Visa та Mastercard

    13 Липня 2025

    Coinbase співпрацює з Perplexity для аналітики крипторинку

    13 Липня 2025

    Туреччина оштрафувала Google на $9 мільйонів за порушення регуляторних вимог

    13 Липня 2025

    Європейський фонд Bullhound Capital став інвестором української компанії Headway

    13 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту