Споживачі очікують можливості використовувати бажаний спосіб оплати під час оформлення замовлення та можуть відмовитися від покупки, якщо він недоступний. Такими є результати нещодавнього звіту під назвою “Як доступність бажаних способів оплати може зменшити кількість покинутих кошиків” від PYMNTS Intelligence.
Так, згідно з результатами опитування, 70% споживачів вважають наявність бажаного способу оплати “дуже або надзвичайно важливим” фактором при виборі інтернет-магазину. 53% вважають, що кращий вибір способів оплати пропонують маркетплейси, тоді як лише 22% дотримуються такої думки щодо вебсайтів брендів. Більше того, на вебсайтах брендів спостерігається вищий рівень покинутих кошиків.
Також повідомляється, що мілленіали лідирують у кількості покинутих кошиків, за ними йде покоління Z, тоді як бебі-бумери та люди похилого віку практично не залишають кошики. Це свідчить про те, що молодші споживачі часто переглядають або порівнюють ціни, вже тримаючи товари в кошиках, тоді як старші покоління частіше завершують покупку.
Окрім уподобань щодо оплати, у звіті також розглядаються інші фактори, що впливають на поведінку онлайн-покупців. Було виявлено, що споживачі постійно шукають найкращі пропозиції та безшовний досвід оплати на всіх онлайн-платформах.