Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    1991 Ventures інвестував у стартап для розвитку малого бізнесу

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»70% покупців обирають місце для онлайн-покупок за доступністю бажаного способу оплати

    70% покупців обирають місце для онлайн-покупок за доступністю бажаного способу оплати

    23 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Споживачі очікують можливості використовувати бажаний спосіб оплати під час оформлення замовлення та можуть відмовитися від покупки, якщо він недоступний. Такими є результати нещодавнього звіту під назвою “Як доступність бажаних способів оплати може зменшити кількість покинутих кошиків” від PYMNTS Intelligence.

    Так, згідно з результатами опитування, 70% споживачів вважають наявність бажаного способу оплати “дуже або надзвичайно важливим” фактором при виборі інтернет-магазину. 53% вважають, що кращий вибір способів оплати пропонують маркетплейси, тоді як лише 22% дотримуються такої думки щодо вебсайтів брендів. Більше того, на вебсайтах брендів спостерігається вищий рівень покинутих кошиків.

    Також повідомляється, що мілленіали лідирують у кількості покинутих кошиків, за ними йде покоління Z, тоді як бебі-бумери та люди похилого віку практично не залишають кошики. Це свідчить про те, що молодші споживачі часто переглядають або порівнюють ціни, вже тримаючи товари в кошиках, тоді як старші покоління частіше завершують покупку.

    Окрім уподобань щодо оплати, у звіті також розглядаються інші фактори, що впливають на поведінку онлайн-покупців. Було виявлено, що споживачі постійно шукають найкращі пропозиції та безшовний досвід оплати на всіх онлайн-платформах.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНайбільша американська криптобіржа Coinbase отримала ліцензію MiCA
    Наступна стаття Visa розширила впровадження стейблкоїнів у регіоні Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

    Схожі статті

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025

    НБУ застосував заходи впливу до двох фінансових установ

    16 Липня 2025

    Українські банки уклали рекордну кількість угод на €1,5 млрд під час Ukraine Recovery Conference

    16 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    1991 Ventures інвестував у стартап для розвитку малого бізнесу

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025

    НБУ застосував заходи впливу до двох фінансових установ

    16 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту