Провідна хмарна CRM-платформа для бізнесу Salesforce витратила $344 мільйони на купівлю стартапу з управління даними Zoomin Software. Угоду уклали минулого місяця, втім, дані про купівлю були розкриті лише зараз.
Як пише Bloomberg, Salesforce раніше інвестувала в Zoomin і вже володіла менш ніж 10% акцій. Раніше гігант програмного забезпечення активно здійснював масові придбання таких компаній, як Slack. Але під тиском інвесторів на початку минулого року Salesforce заявила, що буде більш обачно підходити до злиття.
Zoomin – це інструмент, який отримує доступ до неструктурованих даних для використання в аналітиці та штучному інтелекті. Salesforce заявила, що ця угода допоможе зміцнити її продукт Data Cloud, який став основною ставкою на зростання в цьому році.
Також у вересні Salesforce оголосила про придбання стартапу Own, орієнтованого на роботу з даними, за $1,9 мільярда, що стало найбільшою угодою, про яку було оголошено після придбання Slack.