Платіжний гігант Mastercard досяг принципової угоди про виплату £200 мільйонів компенсації британським споживачам у справі про тривале завищення комісій. Позов, ініційований захисником прав споживачів Волтером Мерріксом від імені приблизно 46 мільйонів дорослих жителів Великої Британії, які постраждали від антиконкурентної практики компанії.
Про це пише Finextra. Судовий процес, що розпочався понад 9 років тому, став першою масовою споживчою справою такого масштабу у Великій Британії. Справа пройшла через Трибунал з питань конкуренції та Верховний суд, перш ніж було досягнуто мирової угоди.
Представник Mastercard заявив, що компанія “задоволена досягненням принципової домовленості та бажає закрити цю справу”. Позивачі вимагали компенсації в £10 мільярдів, проте остаточна сума відшкодування становить £200 мільйонів.
Регулятор платіжних систем (PSR) раніше встановив, що Mastercard та Visa фактично контролюють 95% ринку дебетових та кредитних платежів у країні. За даними PSR, за останні 5 років компанії підвищили комісійні збори більш ніж на 30% без відповідного покращення якості послуг.
У листопаді цього року Європейські антимонопольні регулятори також розпочали розслідування діяльності платіжних гігантів Visa та Mastercard щодо їхньої політики встановлення комісій для рітейлерів.