Проти міжнародної платіжної системи PayPal було подано колективний позов зі звинуваченням фірми в антиконкурентних, “антирульових” правил для усунення конкуренції з дешевшими платформами, такими як Stripe і Shopify, примушуючи споживачів платити надмірні збори.
Як зазначається у релізі юридичної фірми Hagens Berman, що представляє інтереси позивачів, позов звинувачує PayPal у придушенні конкуренції з дешевшими платіжними платформами через правила, що не дозволяють продавцям знижувати ціни на товари, придбані за допомогою цих більш економічно ефективних способів оплати.
Компанії, що випускають кредитні картки, стикаються з пильною увагою через судові позови, які утримують продавців від перенаправлення клієнтів на способи оплати, що передбачають нижчі комісії. У випадку з PayPal, якій також належить Venmo, позивачі стверджують, що компанія зв’язала продавців положеннями, які не дозволяють їм пропонувати знижки, щоб переконати клієнтів використовувати інші дешевші способи оплати, окрім PayPal і Venmo.
Правила також забороняють продавцям повідомляти клієнтам, що інші варіанти оплати можуть бути дешевшими, йдеться в позові. Як наслідок, стверджується в позові, споживачі платять вищі ціни. У позові стверджується, що комісія PayPal за транзакції на 3,5% вища за транзакцію, ніж на інших платформах.
“Якби споживачі могли зазирнути за цінову завісу PayPal, вони б побачили чітку і виразну різницю між використанням PayPal і Venmo для здійснення транзакцій і використанням його конкурентів. Для сервісу, який називають дружнім, PayPal далеко не є дружнім до споживача”, — сказав Стів Берман, керуючий партнер і співзасновник Hagens Berman.
Там підкреслюють, що загальний дохід PayPal у 2022 році перевищив $27 млрд, більша частина якого надійшла від цих комісій. Понад 400 мільйонів споживачів мають рахунки в PayPal, в тому числі 75% усіх громадян США. Майже 1 млн американських вебсайтів електронної комерції приймають PayPal як платіжний засіб, PayPal обробляє 41 млн транзакцій щодня.