Платіжний гігант PayPal готується до запуску своєї нової рекламної платформи у Великій Британії, яка використовуватиме великий набір даних про клієнтів для допомоги продавцям у кращому таргетуванні реклами. Платформа PayPal Ads дозволить показувати персоналізовані пропозиції зацікавленим клієнтам на основі їхніх минулих покупок.
Про це пише Finextra. Новий сервіс включатиме розширену платформу пропозицій PayPal, запущену минулого року, яка надає продавцям можливість охоплювати клієнтів, базуючись на їхніх фактичних покупках в інтернеті, аж до рівня окремих товарних позицій та конкретних продуктів.
Запуск нового сервісу відбуватиметься поетапно, і клієнти почнуть бачити рекламу з липня 2025 року.
За словами Марка Гретера, старшого віцепрезидента і генерального менеджера PayPal Ads, “комерція та реклама глибоко пов’язані, і ми віримо, що рекламне рішення, яке ми створюємо в PayPal, стане необхідним маркетинговим та прибутковим каналом для продавців різного масштабу”.
Ініціатива є частиною стратегії PayPal щодо розширення свого впливу на ринку цифрової реклами, використовуючи значний обсяг даних про споживачів для створення більш ефективних рекламних рішень.
Нагадаємо – PayPal сплатить $2 мільйони штрафу регуляторам штату Нью-Йорк через проблеми в кібербезпеці платформи. Розслідування Департаменту фінансових послуг штату виявило системні порушення в захисті даних користувачів.