Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Онлайн-продажі в Україні можуть підскочити на 60% під час Black Friday цього року – дослідження

    Онлайн-продажі в Україні можуть підскочити на 60% під час Black Friday цього року – дослідження

    21 Листопада 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    До найбільшого розпродажу року залишилося всього кілька днів, бренди та маркетплейси завершують приготування, а деякі показали перші пропозиції розпродажів. За прогнозами Admitad Україна, онлайн-продажі в нашій країні виростуть щонайменше на 60%.

    Як зазначає компанія, у 2022 році продажі на Black Friday в усьому світі вкотре побили рекорди. Глобальні замовлення в середньому зросли від 2% до 15% порівняно з 2021 роком. Сам факт того, що зростання відбувалося в нинішніх економічних умовах і на тлі зростання інфляції, безперечно, є добрим знаком для бізнесу. Цього року українські бренди також повинні побачити помірне зростання продажів порівняно з менш сприятливим 2022 роком.

    За даними Admitad Україна, за тиждень розпродажів покупці в Україні збільшили свої замовлення на 57%, а витрати – на 22% порівняно зі «звичайним» періодом. Цього року можна очікувати ще більшого сплеску, адже у 2023 році загальна кількість онлайн-покупок в Україні зросте щонайменше на 7% порівняно з попереднім роком. За оцінками експертів, бренди можуть розраховувати на стрибок продажів на 60%.

    Також зазначається, що у 2022 році маркетплейси вийшли в лідери, їх частка в середньому складає понад 60% усіх продажів у світі та понад 65% продажів в Україні.

    Минулого року товари з категорій «Мода» та «Товари для дому» обігнали електроніку, яка раніше займала перше місце в рейтингу. Меблі та товари для дому зробили величезний стрибок вперед і очолили список. Розподіл замовлень в цілому по світу виглядає наступним чином:

    • Мода (одяг, аксесуари, взуття, годинники) – 29,2%
    • Дім та сад – 21,1%
    • Електроніка та смартфони – 16,4%
    • Дитячі товари, іграшки та ігри – 10,4%
    • Краса та здоров’я – 7,4%
    • Спортивні товари – 3,9%
    • Автотовари – 3,8%
    • Інструменти – 3,8%
    • Інше – 4,8%

    Українські покупці сильно відрізнялися за типами популярних товарів від світових трендів – війна наклала свій відбиток на потреби покупців. Наприклад, лідером продажів стала електроніка: аксесуари на кшталт павербанків і зарядних пристроїв, засоби зв’язку, побутова техніка, зокрема обігрівачі – на них припало понад 32% усіх продажів. Далі йдуть товари з категорії «Лампи та освітлення» з 15,2% – у листопаді 2022 року вже почали відбуватися систематичні аварійні відключення електроенергії через обстріли з боку країни-агресора в різних регіонах України. На товари для дому та саду припало 14,9% продажів.

    Лише на четвертій сходинці з 10,5% продажів опинилися одяг, взуття та аксесуари – українці значно знизили інтерес до цієї категорії товарів минулого року, особливо у порівнянні зі світовими показниками. З іншого боку, українці виявили підвищений інтерес до авто- та мотозапчастин – на них припало 6,4% замовлень. Ще 5,8% припало на категорію «Інструменти».

    Всі перераховані вище категорії залишаються актуальними і у 2023 році, але деякі з них стали ще більш популярними.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяPOS-термінал майбутнього – який він? Ключові тенденції та перспективи українського ринку платіжних терміналів
    Наступна стаття Baltic Payment Forum відбудеться у Вільнюсі 9 квітня 2024 року

    Схожі статті

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту