Згідно з даними Mastercard SpendingPulse, роздрібні продажі в США, за винятком автомобільного сектору, зросли на 3,8% у період з 1 листопада по 24 грудня порівняно з минулим роком. Особливо помітним стало зростання онлайн-продажів, які збільшились на 6,7%, передає пресслужба Mastercard.
Споживачі активно реагували на промоакції та знижки протягом усього святкового сезону, особливо в листопаді та під час “Чорної п’ятниці”. Останні п’ять днів перед Різдвом склали 10% від загального обсягу святкових витрат американців.
Значне зростання показали ресторанний бізнес (+6,3%), продажі одягу (+3,6%), ювелірних виробів (+4%) та електроніки (+3,7%). При цьому традиційні магазини продемонстрували зростання продажів на 2,9%, тоді як онлайн-торгівля зросла на 6,7%. Експерти Mastercard відзначають, що споживачі цього року особливо ретельно шукали вигідні пропозиції, а ритейлери відповідали на цей попит відповідними промоакціями.
Головний економіст Mastercard Economics Institute Мішель Маєр підкреслила, що стабільні показники святкового сезону підтверджують тенденцію сильного споживчого попиту, який спостерігався протягом усього року.
Щодо України, у 2024 році українці витратили на онлайн-покупки 239 млрд грн, що на 25% більше порівняно з 2023 роком. Найпопулярнішими категоріями товарів у 2024 році на сайтах Prom, Shafa та Kabanchik стали чохли для телефонів, біодобавки, кеди, корм для тварин та парфуми.