Українська логістична компанія “Нова пошта” анонсувала зміну назви на NOVA через розширення функціонала підприємства та вихід за межі надання лише поштових послуг. Там вирішили уніфікувати основний бренд поштовика з підрозділами Nova Tech, Nova Global, Nova Digital та NovaPay.
Як зазначає видання Ain.ua, за словами співвласника оновленої групи NOVA Вячеслава Климова, їх компанія не планує зупинятися на доставці посилок, грошей чи на технологіях. Група прагнутиме “забезпечити легку доставку будь-чого для життя та бізнесу”.
Там нагадали, що працюють на українському ринку з 2001 року.
Торік компанія презентувала Nova Tech, платформу та студію відкритих інновацій, спрямовану на залучення партнерів для спільної розробки передових продуктів і послуг в рамках роботи науково-дослідного підрозділу.