Visual Capitalist представив щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Лідером уже вкотре став Apple ($516,6 млрд), на другому та третьому місцях – Microsoft і Google ($340,4 млрд і $333,4 млрд відповідно).
100 найдорожчих брендів у світі разом коштують понад $5 трлн.
Вартість бренду Apple зросла на понад $217 млрд у порівнянні з минулорічним рейтингом. Водночас вартість бренду Tesla впала до $58,3 млрд, змусивши компанію покинути першу десятку лідерів.
Більше половини зі 100 найдорожчих брендів базуються в Сполучених Штатах, їх сукупна вартість становить $3,2 трлн. На другому місці – Китай ($829,9 млрд), на третьому – Німеччина ($347,1 млрд).
Найдорожчі бренди світу представляють такі галузі:
- технології (17)
- ритейл (17)
- банкінг та страхування (14)
- енергетика та комунальні послуги (12)
- автомобільна (10)
- телеком (9)
- медіа (9)
- їжа та напої (8)
- охорона здоров’я (4)
ТОП-10 найдорожчих у світі брендів:
- Apple ($516,6 млрд)
- Microsoft ($340,4 млрд)
- Google ($333,4 млрд)
- Amazon ($308,9 млрд)
- Samsung Group ($99,4 млрд)
- Walmart ($96,8 млрд)
- TikTok/Douyin ($84,2 млрд)
- Facebook ($75,7 млрд)
- Deutsche Telekom ($73,3 млрд)
- ICBC ($71,8 млрд)