Міжнародний бренд SHEIN заходить на український ринок. Після можливих ускладнень на ринку США через тарифну політику, компанія активізувала експансію: стала агресивніше виходити на нові ринки та посилювати позиції на вже освоєних. Україна стала одним із нових ринків для бренду.
SHEIN асоціюється з доступною модою, що оперативно реагує на глобальні тренди. Це робить бренд особливо привабливим для української аудиторії, яка швидко підхоплює світові тенденції та шукає нові можливості для самовираження.
За даними Admitad, поведінка українських покупців за останні роки суттєво змінилася. Онлайн-продажі лише у 2024 році зросли на 19%, а користувачі все частіше купують те, що побачили в Instagram, TikTok чи у стрічці Telegram.
Про це свідчать і дані Meta — найбільшими рекламодавцями є Shein та ще один великий бренд Temu. У 2023 році кожна з компаній витратила понад $2 млрд на рекламу, а у 2024-му ці суми зросли майже до $3 млрд. Вони стабільно входять до топу рекламних партнерів Meta. І це дає відчутні результати: у 2023 році обсяг продажів Shein сягнув $30 млрд.
Одна з ключових стратегій Shein — масштабна робота з блогерами. Хоча для України це ще новинка, на ринку США бренд давно використовує цей підхід системно. Особливо популярні формати на кшталт «ось, що я замовила з Shein» у TikTok, де інфлюенсери демонструють великі покупки за мінімальні гроші. Така модель інфлюенс-маркетингу стала одним із факторів, який дозволив Shein обігнати за популярністю навіть таких гігантів, як Zara.
Тож, як бачимо, SHEIN — це глобальний гравець, який попри всі реалії сьогодення обирає Україну як один із пріоритетних ринків.