За підсумками червня місячний трафік на сайті ChatGPT знизився вперше з моменту запуску сервісу в листопаді минулого року, зменшилася кількість і унікальних відвідувачів. У травні трафік і залучення до ChatGPT почали сповільнюватися після місяців запаморочливого зростання.
Як зазначає аналітична компанія Similarweb, глобальний трафік ChatGPT за підсумками червня 2023 року знизився на 9,7%, порівнюючи з травнем. Кількість унікальних відвідувачів зменшилась на 5,7%, а також на 8,5% скоротився середній час, який користувачі проводили на сайті.
Також зазначається, що подібну динаміку має трафік сервісу Character.AI, заснованого колишніми інженерами Google у червні 2022 року. У червні залучення сервісу впало на 32% порівняно з попереднім місяцем, хоча трафік все ще значно перевищує перші результати.
Попри негативні дані про падіння трафіку, у компанії підкреслили, що запущений як технологічна демонстрація веб-сайт ChatGPT головним чином служить прототипом для потенційних клієнтів компанії OpenAI. Відвідуваність окремої корпоративної платформи ChatGPT у червні не скорочувалася, а продовжила зростати.
З усім тим падіння інтересу не лише до ChatGPT, але й до одного з його ключових конкурентів, вважається аналітиками ознакою, що чат-боти зі штучним інтелектом використали ліміт вау-ефекту.
Водночас аналітиками не згадується травнева презентація офіційного застосунку ChatGPT, який досі залишається доступний лише для iOS.