Meta Platforms готується до запуску нового освітнього продукту. Компанія хоче запровадити свою гарнітуру віртуальної реальності в школах. Завдяки цьому учні від 13 років зможуть здійснити подорож до Стародавнього Риму або відвідати Музей мистецтв Метрополітен у Нью-Йорку, не виходячи з класної кімнати, повідомляє Bloomberg.
Це ще один крок у напрямку переходу компанії Марка Цукерберга до віртуальної та доповненої реальності. Незважаючи на те, що технологія поширюється повільно, Meta сподівається, що впровадження її в шкільні аудиторії допоможе підвищити прийняття, особливо серед молодих користувачів.
Очікується, що витрати Meta цього року зростуть до 94–99 мільярдів доларів, причому більша їх частина піде на технологічну інфраструктуру, необхідну для інструментів віртуальної реальності та штучного інтелекту.
Технологія, назва якої ще невідома, дозволить вчителям налаштовувати та керувати декількома гарнітурами учнів одночасно, а також надасть їм доступ до навчальних програм на пристроях Quest.
Продукт, ймовірно, буде доступний за підпискою, схожою на Quest for Business, яку Meta запустила минулого року і яка дозволяє компаніям керувати групою гарнітур для офісної роботи. Інформації про ціну наразі немає.