Американська корпорація Meta Platforms вирішила змінити підхід до метавсесвіту, щоб знову повернути згасаючий інтерес до технології. Компанія почала позиціонувати технологію не як спосіб розваги, а як інструмент навчання співробітників.
Як зазначає Bloomberg, виступаючи в ході заходу Future of Work Summit, глава з міжнародних відносин у Meta Нік Клегг наголосив, що однією з важливих особливостей AR та VR є можливість підвищити ефективність перекваліфікації персоналу. У Meta почали позиціонувати метавсесвіт як “перетворюючу” технологію на ринку праці та освіти.
За словами Клегга, технологія найкраще себе виявляє на прикладі навчання користувачів, але до масового використання метавсесвіту піде час — 10-15 років.
Представник однієї з компаній, яка використовує VR для навчання сантехніків, електриків та інших професій, навів дані, що на опанування необхідних навичок у метасвіті у людей йде 5-6 тижнів замість кількох місяців навчання.
Клегг також вважає, що справжній метавсесвіт не зможе існувати окремо від штучного інтелекту, оскільки саме він відповідатиме за створення віртуальних світів. Зокрема, значно скорочуватиметься час на будівництво віртуальних світів.
Водночас у Meta не вважають, що зростання популярності ШІ вдарить по ринку праці, а метасвіт разом зі ШІ створюватимуть більше умов найму кваліфікованих кадрів.
Проте там наголошують, що віртуальні світи від американської компанії не будуть по-справжньому вільними. У Meta проводили “численні розмови” про те, як має виглядати регулювання метавсесвіту.
Там вважають, що ця технологія без регулювання не призведе ні до чого хорошого. Водночас наголошують, що, порівнюючи зі сферою ШІ, у сфері AR/VR заходи контролю можна впроваджувати без зайвого поспіху.