Компанія Meta розширює використання технології розпізнавання обличчя для боротьби з шахрайськими схемами та спрощення процесу відновлення доступу до зламаних облікових записів. Нововведення стосується у Великої Британії, ЄС та Південної Кореї. Про це компанія повідомила у своєму блозі.
Згідно з повідомленням, протягом наступних тижнів публічні особи у Британії та ЄС почнуть отримувати сповіщення в додатках, які повідомлять їм про можливість увімкнути захист від реклами, що незаконно використовує їхні зображення. У країнах, де ця функція вже доступна, Meta розширює такий захист для більшої кількості публічних осіб.
Крім того, користувачі з Великої Британії, ЄС та Південної Кореї, які намагаються відновити доступ до своїх облікових записів Facebook або Instagram, отримають нову опцію для підтвердження своєї особи за допомогою відеоселфі. Цей метод є необов’язковим, але пропонується як швидший та простіший спосіб верифікації особи.
“Ми ретельно перевірили ці заходи через наш надійний процес перегляду конфіденційності та ризиків і створили важливі запобіжники, такі як надання інформації для освіти людей про те, як вони працюють, забезпечення необов’язковості цих заходів та гарантування видалення даних про обличчя людей, як тільки вони більше не потрібні”, — зазначається в повідомленні компанії.
Технологія розпізнавання обличчя використовуватиметься для порівняння облич у рекламі з фотографіями профілів публічних осіб на Facebook та Instagram. Якщо система підтвердить збіг і визначить, що реклама є шахрайською, вона буде заблокована.
Нагадаємо – Meta подала апеляцію до суду Європейського Союзу в Люксембурзі, оскаржуючи штраф у розмірі €798 мільйонів євро. Регулятори наклали штраф за прив’язку сервісу оголошень Facebook Marketplace до соціальної мережі, що визнали зловживанням домінування у рекламі.