Моделі Llama від Meta наближаються до позначки в 350 мільйонів завантажень на платформі Hugging Face з моменту їх публічного випуску, що означає більш ніж десятикратне збільшення за рік. Лише за останній місяць моделі Llama були завантажені понад 20 мільйонів разів.
Як зазначається у блозі Meta, використання моделей Llama через основних партнерів Meta, що надають хмарні послуги, зросло більш ніж удвічі за період з травня по липень 2024 року. Щомісячне використання Llama за обсягом токенів зросло в 10 разів з січня по липень 2024 року для деяких найбільших хмарних провайдерів компанії.
Meta співпрацює з такими компаніями як Amazon Web Services, Microsoft Azure, Databricks, Dell, Google Cloud, Groq, NVIDIA, IBM watsonx та іншими для розширення можливостей використання моделей Llama. Великі підприємства, серед яких AT&T, DoorDash, Goldman Sachs, Niantic, Nomura, Shopify, Spotify та Zoom, вже використовують Llama у своїй роботі.
AT&T повідомляє про покращення на 33% у відповідях, пов’язаних з пошуком, для взаємодії з клієнтами, одночасно зменшуючи витрати та прискорюючи час відповіді завдяки використанню Llama. Accenture використовує Llama 3.1 для створення власної моделі для звітності з питань ESG, очікуючи підвищення продуктивності на 70% та якості на 20-30%.
Goldman Sachs використовує моделі Llama у рамках своєї платформи штучного інтелекту, відомої як GS AI Platform. Ця платформа дозволяє інженерам Goldman Sachs застосовувати моделі Llama для різноманітних завдань безпечним та відповідальним способом. Одним із ключових застосувань є вилучення інформації з документів.