Компанія Mastercard представила свій перший музичний альбом під назвою Priceless на фестивалі творчості Cannes Lions. Альбом, що вже доступний на Spotify, складається з 10 оригінальних пісень від 10 нових виконавців з усього світу, кожна з яких містить мелодію “фірмового звуку” Mastercard.
Для створення альбому Mastercard об’єднала зусилля з платформою для створення музики Beatclub відомого продюсера Timbaland. У рамках співпраці платіжна компанія придбає та надасть однорічне членство на платформі Beatclub сотням молодих творців із позбавлених громадянських прав громад.
Нагадаємо, у 2019 році Mastercard оприлюднила свій звуковий бренд, створений за допомогою Майка Шиноди з американської рок-групи Linkin Park, в рамках ребрендингу. Тоді компанія також представила оновлений логотип.