Платіжний гігант Visa сьогодні оприлюднив результати глобального дослідження “Global Back to Business Study, яке показало, що більшість опитаних малих та мікробізнесів планують надавати пріоритет транскордонним продажам. Вони прагнуть вийти за межі так званих Мейн-стріт та Хай-стріт і охопити нові географічні регіони.
Як зазначається у релізі компанії, дослідження показало, що все більше споживачів використовують безготівкові розрахунки: майже 60% опитаних покупців прогнозують, що цього року вони частіше користуватимуться цифровими платежами.
“Раніше тільки великі компанії могли масштабуватися, щоб мати доступ до клієнтів по всій країні або по всьому світу, але сьогодні власники малого бізнесу можуть працювати практично без кордонів. Ми в Visa спостерігаємо, як малий бізнес переходить від режиму виживання до режиму зростання, оскільки малі та середні підприємства використовують можливості цифрових платежів для підвищення ефективності nf охоплення нових аудиторій”, — каже керівниця відділу торгових продажів та еквайрингу Visa Джені Манді.
В рамках глобального дослідження Visa було опитано власників малого бізнесу та споживачів на десяти ринках, включаючи Австралію, Бразилію, Канаду, Німеччину, Гонконг, Ірландію, Нову Зеландію, Нову Зеландію, Сінгапур, ОАЕ та США. Основні висновки включають:
- 79% опитаних власників бізнесу вказали на вихід на нові географічні ринки як на основний фактор зростання, а 72% споживачів заявили, що відчувають себе комфортно, купуючи товари за кордоном;
- 95% опитаних власників малого бізнесу планували перейти на безготівкові розрахунки “коли-небудь”, 51% планували зробити це протягом наступних двох років, а 55% споживачів прогнозують, що наступного року вони будуть більше користуватися цифровими платежами;
- 49% споживачів мають намір більше купувати в місцевих магазинах цього року, оскільки 65% з них прагнуть підтримати місцеву економіку, а 44% — налагодити особисті зв’язки у своїй громаді;
- власники бізнесу назвали збільшення присутності в соціальних мережах (44%), пропозицію нових продуктів або послуг (41%) та збільшення інвестицій у маркетинг (40%) як головні можливості для залучення нових клієнтів. 35% вважають, що впровадження нових форм оплати є важливою сферою, яка може допомогти їм покращити свій бізнес.