Ernst & Young (EY), глобальна консалтингова фірма оголосила про інвестиції в $1,4 мільярда в штучний інтелект і розгортання платформи EY.ai, що пропонуватиме бізнесу версії консалтингових продуктів EY на основі ШІ.
Як зазначається у релізі EY, після початкового пілотного проєкту, в якому взяли участь 4200 членів команди, компанія випустить велику мовну модель під назвою EY.ai EYQ, а також програми навчання та розвитку штучного інтелекту.
Інвестиції в розмірі $1,4 млрд були спрямовані на створення цього рішення та низку технологічних придбань EY з підтримкою хмарних технологій та технологій автоматизації. Ці інвестиції сприяли впровадженню штучного інтелекту у власні технології EY, такі як EY Fabric, якими користуються 60 000 клієнтів EY і понад 1,5 мільйона унікальних клієнтів-користувачів, а також допомогли забезпечити низку технологічних придбань EY з підтримкою хмарних технологій та технологій автоматизації.
Для розробки EY.ai EY також створила альянси з такими компаніями, як Dell Technologies, IBM, Microsoft та Thomson Reuters. Наприклад, Microsoft надала EY ранній доступ до можливостей Azure OpenAI, таких як GPT-3 і GPT-4.
Також EY планує навчати своїх співробітників цій технології та випустить мовну ШІ-модель для магістрів права під назвою EY.ai EYQ. EY.ai надасть можливості штучного інтелекту в руки команд EY та 1,5 мільйона користувачів по всьому світу, вбудувавши генеративний ШІ та передові інструменти розробки в EY Fabric. Це допоможе командам, що працюють з клієнтами, швидше реагувати на їхні запити.