Один із провідних українських операторів зв’язку, компанія “Київстар”, пропонує бізнесу нове рішення — віртуальних асистентів на основі штучного інтелекту. ШІ-асистенти допомагають автоматизувати процеси, підвищити продуктивність працівників та покращити обслуговування клієнтів.
Відповідна інформація з’явилась на офіційному сайті “Київстару”. У компанії розповіли про функціональні можливості віртуальних асистентів.
Вартість створення віртуальних асистентів формується індивідуально та залежить від типу проєкту, складності, тривалості та обсягу робіт. Перед початком роботи фахівці “Київстару” проводять детальний аналіз усіх факторів та розраховують обсяг завдань, кошторис та терміни виконання.
Нагадаємо – у лютому стало відомо, що “Київстар” готується до запуску нової версії свого чат-бота підтримки, який працюватиме на базі генеративного штучного інтелекту. Перші тести оновленого рішення були заплановані на весну цього року. Головна особливість нового бота – його здатність ефективно розпізнавати саме українську мову та оперативно розв’язувати проблеми користувачів.