Провідний український мобільний оператор “Київстар” готується до запуску нової версії свого чат-бота підтримки, який працюватиме на базі генеративного штучного інтелекту. Перші тести оновленого рішення заплановані вже на весну цього року, про що повідомив директор із розробки диджитал-продуктів компанії та Chief Product Officer у Kyivstar.Tech Михайло Нестор в інтерв’ю dou.ua.
Головна особливість нового бота – його здатність ефективно розпізнавати саме українську мову та оперативно розв’язувати проблеми користувачів. За словами Нестора, це повністю власна розробка компанії, над якою працює команда з 10 спеціалістів, включаючи продакт-менеджера, аналітиків, розробників і тестувальників.
“Це повністю інхаус-рішення, яке не використовує жодних вендорських технологій, крім великих лінгвістичних моделей”, – підкреслив Нестор, додавши, що українські компанії, звісно, не вкладають мільярди доларів у розробку власних LLM, як це робить OpenAI.
На відміну від нинішніх примітивних чат-ботів, які користувачі зазвичай прагнуть пропустити, нове рішення зможе не лише розуміти запити клієнтів, але й виконувати конкретні дії – підключати тарифи, активувати роумінг чи надавати інформацію про стан рахунку.
У планах оператора – не лише впровадження бота для власних потреб, але й комерціалізація рішення. До кінця року “Київстар” має намір запропонувати свою розробку іншим українським компаніям як продукт, що працює з українською мовою та легко інтегрується з різними платформами: вебсайтами, мобільними додатками чи месенджерами.
Нагадаємо – “Київстар” планує вийти на американську фондову біржу Nasdaq у третьому кварталі 2025 року. На біржі планується розмістити від 15% до 20% акцій оператора.