Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»“Київстар” запроваджує віртуальних асистентів на базі штучного інтелекту для бізнесу

    “Київстар” запроваджує віртуальних асистентів на базі штучного інтелекту для бізнесу

    9 Квітня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Один із провідних українських операторів зв’язку, компанія “Київстар”, пропонує бізнесу нове рішення — віртуальних асистентів на основі штучного інтелекту. ШІ-асистенти допомагають автоматизувати процеси, підвищити продуктивність працівників та покращити обслуговування клієнтів.

    Відповідна інформація з’явилась на офіційному сайті “Київстару”. У компанії розповіли про функціональні можливості віртуальних асистентів.

    Вартість створення віртуальних асистентів формується індивідуально та залежить від типу проєкту, складності, тривалості та обсягу робіт. Перед початком роботи фахівці “Київстару” проводять детальний аналіз усіх факторів та розраховують обсяг завдань, кошторис та терміни виконання.

    Нагадаємо – у лютому стало відомо, що “Київстар” готується до запуску нової версії свого чат-бота підтримки, який працюватиме на базі генеративного штучного інтелекту. Перші тести оновленого рішення були заплановані на весну цього року. Головна особливість нового бота – його здатність ефективно розпізнавати саме українську мову та оперативно розв’язувати проблеми користувачів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяRevolut призупинив реєстрацію нових клієнтів в Україні
    Наступна стаття Трамп втратив $500 млн, а Баффет заробив $11,5 млрд – наслідки торговельних тарифів США

    Схожі статті

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту