Alibaba, Baidu, Tencent, JD.com, Ant Group та ще декілька технологічних китайських компаній прийняли рішення впровадити «ініціативу із самодисципліни» для боротьби зі спекуляціями на ринку NFT. Згідно цього документу, платформи, що продають «цифрові предмети колекціонування», повинні ввести аутентифікацію за реальним ім’ям для користувачів при здійсненні операцій з невзаємозамінними токенами, пише Forklog.
У документі прямо не згадується перепродаж токенів, ініціатива зобов’язує уникати створення вторинних торгових майданчиків для торгівлі NFT та «твердо протистояти спекуляціям». Також в документі пропонується сертифікувати торгівлю NFT, приділивши особливу увагу «безпеці базових блокчейн-технологій» та «захисту інтелектуальної власності». Компанії, що підписали документ, також підтримують заборону на використання криптовалют у Китаї, наголосивши на необхідності «підтримувати лише законні платіжні кошти в якості номіналу та розрахункової валюти».
Наразі підписаний документ не має юридичної сили, проте державні органи, відповідальні за розробку галузевих стандартів, можуть прийняти викладені в ньому пропозиції та ідеї до уваги.