Нещодавнє опитування 4000 американців, ініційоване компанією Policygenius, виявило, що 18% представників покоління Z (народжені у 1997-2012 роках) у Сполучених Штатах володіють акціями, тоді як 20% є власниками криптовалюти. Ці результати висвітлюють контраст в інвестиційних преференціях між зумерами та їхніми старшими співгромадянами.
Як зазначається у релізі дослідження, доступність житла знаходиться на найнижчому рівні з часів Великої рецесії, оскільки поєднання високих процентних ставок, стагнації доходів і низького рівня житлового фонду зробили власність на житло недосяжною для багатьох американців. Нині лише 20% опитаних дорослих представників покоління Z та міленіалів (1981-1996 роки народження) мають власну нерухомість.
Окрім інвестицій, міленіали та представники покоління Z також більш схильні до фінансових “хаків”, які часто популяризуються в соціальних мережах. Мова йде про денну біржову торгівлю, “нескінченний банкінг” (позика під заставу поліса страхування життя), максимальне використання бонусів кредитки, бюджетування у конвертах, челендж відмови від витрат та екстремальне використання різноманітних купонів. 62% представників молодого покоління спробували принаймні один із шести фінансових “хаків”, перелічених в опитуванні, порівняно з 36% представників старшого покоління.
No-spend челендж, який передбачає витрачання якомога меншої кількості коштів протягом певного періоду часу, набули популярності в TikTok та інших соціальних мережах. Відео з тегом #NoSpendMonth зібрало понад 90 млн переглядів, а в опитуванні цей фінансовий “хак” виявився найпопулярнішим серед покоління Z.
Улюбленим фінансовим “хаком” міленіалів, згідно з опитуванням, є максимізація винагород за кредитними картками — практика змішування та поєднання кредитних карток для накопичення якомога більшої кількості балів, авіаквитків та інших винагород. Цей “хак” набув популярності з 2010-х років, коли багато міленіалів досягли фінансового повноліття приблизно в той самий час, коли з’явилися вебсайт, орієнтовані на винагороди. На відміну від челенджів без витрат, які більш популярні серед покоління Z та міленіалів, максимізація кредитних винагород однаково популярна як серед покоління Z, так і серед бебі-бумерів (1946-1964 роки народження).
Старші покоління набагато частіше звертаються до фінансових спеціалістів, що може свідчити про їхній більший достаток та доступ до платних фінансових консультацій. З віком люди все менше покладаються на батьків і все більше — на власні фінансові знання, оскільки представники старшого покоління частіше обирали “жодного” з дев’яти варіантів фінансових порад, представлених в опитуванні. Водночас представники покоління Z та міленіали вдвічі частіше, ніж представники покоління X (1965-1980 роки народження) та бебі-бумерів, звертаються до соціальних мереж, щоб розв’язати фінансові питання.
З погляду того, як різні покоління ставляться до своїх фінансів, бебі-бумери стоять осібно. Близько трьох чвертей бебі-бумерів сказали, що вони принаймні певною мірою пишаються своїми фінансами. Це має сенс: бебі-бумери в середньому заможніші та частіше володіють нерухомістю, ніж представники молодших поколінь. Водночас всі представники молодого покоління відчувають однаковий рівень сорому та гордості за свої фінанси.