Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Криптоінфлюенсери стали обережнішими у рекламі криптопроєктів після краху FTX

    Криптоінфлюенсери стали обережнішими у рекламі криптопроєктів після краху FTX

    5 Червня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Криптоінфлюенсери нині підвищили обережність у підходах до угод про підтримку криптокомпаній після позовів від ошуканих клієнтів криптобіржі FTX. Кілька знаменитостей нині є учасниками мільярдного судового процесу за їх нібито роль у її просуванні проєкту, що збанкрутував.

    Як зазначає Cointelegraph, низка блогерів та зірок зі сфери змінили ставлення до криптовалютного сегмента, оскільки їх колеги-промоутери, які рекламували FTX, отримали позов на $1 млрд.

    Про це засвідчили відома блогерка Тіффані Фонг, інфлюенсер із ніком DeFi Dad, Мейсон Верслюйс (Crypto Mason), MegBzk, а також генеральний директор рекламного агентства Luna PR Микита Сачдев і директор з маркетингу Polygon NFT Расмус Расмуссен.

    За їх словами, судовий позов проти промоутерів FTX став тривожним дзвіночком для сфери. Ті, хто підтримує криптокомпанії, вперше можуть реально відповісти за довіру їх послідовників, якщо у компанії з’являться проблеми в майбутньому.

    Там підкреслили, що суми, які стягують інфлюенсери під час виконання цих угод, є “приголомшливими”. Винагорода для промоутерів сфери та знаменитостей, які підтримують криптопроєкти, може коливатися від сотень тисяч до мільйонів доларів.

    Фонг зазначила, що отримує багато пропозицій, але не відповідає на більшість із них, оскільки вважає, що ризики переважують винагороду. DeFi Dad розповів про пропозицію у минулому від FTX прорекламувати проєкт, яку той відкинув і зробив “найкраще рішення в ретроспективі”.

    За словами Сачдева, криптокомпанії також стали обережнішими у співпраці. Расмуссен сказав, що після краху FTX стає дедалі складніше залучити впливових людей, які мають високу популярність, щоб просувати криптовалюту.

    Зі свого боку Верслюйс помітив, що сага про FTX, на диво, розширила криптопростір, що призвело до появи нових криптобізнесів і активного пошуку впливових осіб для угод з брендами.

    Криптовлогер MegBzk вважає, що інфлюенсери повинні провести власне дослідження, перш ніж підтримувати фірму.

    Згідно з дослідженням, проведеним двома колишніми економістами Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), криптопроєкти, які рекламуються знаменитостями, на 23-40% частіше виявляються шахрайськими.

    Водночас глобальна спільнота ентузіастів блокчейну DaapGambl підрахувала, що третина криптоінфлюенсерів у TikTok діляться дезінформацією про інвестиції в криптовалютний ринок.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЗМІ: Нацбанк збиратиме щотижневу звітність про всі операції клієнтів банків. Регулятор заперечив
    Наступна стаття Найбільша фінансова група Японії запускає платформу для випуску стейблкоїнів

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту