У той час як конкуренти залишають Європу, зокрема Clearpay і Zip, гігант BNPL Klarna повідомляє про пожвавлення ринку короткострокових позик на всьому континенті та зростання свого бізнесу, зазначається на сайті компанії.
Так, у другому кварталі GMV (валова вартість товару, реалізованого через сайт компанії; це показник зростання бізнесу) збільшився на 14% у ЄС порівняно з аналогічним періодом минулого року. У Великій Британії цей показник зріс на 26%.
Klarna вже налічує 100 мільйонів європейських користувачів і співпрацює з понад 470 000 продавцями. Компанія також має 18 мільйонів клієнтів і 31 000 партнерів-торговців у Великій Британії.
“У той час як інші гравці відмовляються від своїх зобов’язань або взагалі залишають регіон, ми зростаємо, ще більше зміцнюючи свої позиції в Європі, а також у США”, — каже Себастьян Семятковскі, генеральний директор Klarna.
Позитивний імпульс стався після того, як у травні Klarna повідомила, що вона на шляху до повернення прибутку до кінця 2023 року після скорочення збитків удвічі в першому кварталі.