Шведська фінтех-компанія Klarna повідомила, що майже 9 з 10 співробітників з її 5,000-тисячного колективу зараз використовують інструменти генеративного штучного інтелекту у своїй повсякденній роботі. Понад 87% її співробітників використовують ШІ-інструменти, включаючи ChatGPT від OpenAI та власного внутрішнього ШІ-асистента.
Як зазначає CNBC, Klarna має власного внутрішнього асистента зі штучним інтелектом на ім’я Kiki. За даними фірми, 85% усіх її співробітників зараз використовують Kiki, а чат-бот відповідає в середньому на 2 000 запитів на день.
Найбільшими користувачами генеративного ШІ в компанії є співробітники нетехнічних відділів, таких як комунікації (92,6%), маркетинг (87,9%) та юридичний (86,4%).
Наприклад, основне використання генеративного ШІ, а саме ChatGPT від OpenAI, його комунікаційними командами полягало в оцінці того, чи є статті в пресі, написані про компанію, позитивними чи негативними. Юристи Klarna використовують ChatGPT Enterprise, бізнес-версію технології OpenAI, для створення перших проєктів типових договорів, що скорочує час, необхідний для їх підготовки.
З такими показниками Klarna спостерігає набагато вищий рівень впровадження ШІ в компанії, ніж у широкому корпоративному світі. Згідно з опитуванням консалтингової компанії Deloitte, 61% людей, що працюють з комп’ютером, використовують програми генеративного ШІ у своїй повсякденній роботі — іноді без відома свого безпосереднього керівника.
Klarna рекламує штучний інтелект як головну причину своїх прибутків. У 2020-2021 роки середовище для таких компаній, як Klarna, характеризувалося зростанням за будь-яку ціну завдяки доступності дешевого капіталу та масовим найманням працівників. У 2022 році Klarna звільнила близько 10% штату, намагаючись скоротити витрати.
Klarna заявила, що її рішення про масове скорочення робочих місць окупилося, а впровадження ШІ дозволило зробити її основний бізнес більш прибутковим. Фірма повідомила про свій перший за чотири роки квартальний прибуток за вересень, який вона пояснила скороченням кредитних збитків, а також інвестиціями в ШІ.
У лютому Klarna заявила, що її чат-бот зі штучним інтелектом виконує роботу 700 штатних співробітників з обслуговування клієнтів, що дозволило компанії заощадити $40 млн.