Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Гендиректор Tether: “бульбашка” штучного інтелекту є найбільшим ризиком для біткоїна у 2026 році

    20 Грудня 2025

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Klarna стверджує, що 90% її співробітників використовують генеративний ШІ щодня

    Klarna стверджує, що 90% її співробітників використовують генеративний ШІ щодня

    14 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Шведська фінтех-компанія Klarna повідомила, що майже 9 з 10 співробітників з її 5,000-тисячного колективу зараз використовують інструменти генеративного штучного інтелекту у своїй повсякденній роботі. Понад 87% її співробітників використовують ШІ-інструменти, включаючи ChatGPT від OpenAI та власного внутрішнього ШІ-асистента.

    Як зазначає CNBC, Klarna має власного внутрішнього асистента зі штучним інтелектом на ім’я Kiki. За даними фірми, 85% усіх її співробітників зараз використовують Kiki, а чат-бот відповідає в середньому на 2 000 запитів на день.

    Найбільшими користувачами генеративного ШІ в компанії є співробітники нетехнічних відділів, таких як комунікації (92,6%), маркетинг (87,9%) та юридичний (86,4%).

    Наприклад, основне використання генеративного ШІ, а саме ChatGPT від OpenAI, його комунікаційними командами полягало в оцінці того, чи є статті в пресі, написані про компанію, позитивними чи негативними. Юристи Klarna використовують ChatGPT Enterprise, бізнес-версію технології OpenAI, для створення перших проєктів типових договорів, що скорочує час, необхідний для їх підготовки.

    З такими показниками Klarna спостерігає набагато вищий рівень впровадження ШІ в компанії, ніж у широкому корпоративному світі. Згідно з опитуванням консалтингової компанії Deloitte, 61% людей, що працюють з комп’ютером, використовують програми генеративного ШІ у своїй повсякденній роботі — іноді без відома свого безпосереднього керівника.

    Klarna рекламує штучний інтелект як головну причину своїх прибутків. У 2020-2021 роки середовище для таких компаній, як Klarna, характеризувалося зростанням за будь-яку ціну завдяки доступності дешевого капіталу та масовим найманням працівників. У 2022 році Klarna звільнила близько 10% штату, намагаючись скоротити витрати.

    Klarna заявила, що її рішення про масове скорочення робочих місць окупилося, а впровадження ШІ дозволило зробити її основний бізнес більш прибутковим. Фірма повідомила про свій перший за чотири роки квартальний прибуток за вересень, який вона пояснила скороченням кредитних збитків, а також інвестиціями в ШІ.

    У лютому Klarna заявила, що її чат-бот зі штучним інтелектом виконує роботу 700 штатних співробітників з обслуговування клієнтів, що дозволило компанії заощадити $40 млн.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяBanco Santander заявив про витік даних клієнтів та працівників у низці країн
    Наступна стаття Правоохоронці викрили фінансову компанію, яка працювала як P2P криптообмінник

    Схожі статті

    Гендиректор Tether: “бульбашка” штучного інтелекту є найбільшим ризиком для біткоїна у 2026 році

    20 Грудня 2025

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Гендиректор Tether: “бульбашка” штучного інтелекту є найбільшим ризиком для біткоїна у 2026 році

    20 Грудня 2025

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту