Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Klarna стверджує, що 90% її співробітників використовують генеративний ШІ щодня

    Klarna стверджує, що 90% її співробітників використовують генеративний ШІ щодня

    14 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Шведська фінтех-компанія Klarna повідомила, що майже 9 з 10 співробітників з її 5,000-тисячного колективу зараз використовують інструменти генеративного штучного інтелекту у своїй повсякденній роботі. Понад 87% її співробітників використовують ШІ-інструменти, включаючи ChatGPT від OpenAI та власного внутрішнього ШІ-асистента.

    Як зазначає CNBC, Klarna має власного внутрішнього асистента зі штучним інтелектом на ім’я Kiki. За даними фірми, 85% усіх її співробітників зараз використовують Kiki, а чат-бот відповідає в середньому на 2 000 запитів на день.

    Найбільшими користувачами генеративного ШІ в компанії є співробітники нетехнічних відділів, таких як комунікації (92,6%), маркетинг (87,9%) та юридичний (86,4%).

    Наприклад, основне використання генеративного ШІ, а саме ChatGPT від OpenAI, його комунікаційними командами полягало в оцінці того, чи є статті в пресі, написані про компанію, позитивними чи негативними. Юристи Klarna використовують ChatGPT Enterprise, бізнес-версію технології OpenAI, для створення перших проєктів типових договорів, що скорочує час, необхідний для їх підготовки.

    З такими показниками Klarna спостерігає набагато вищий рівень впровадження ШІ в компанії, ніж у широкому корпоративному світі. Згідно з опитуванням консалтингової компанії Deloitte, 61% людей, що працюють з комп’ютером, використовують програми генеративного ШІ у своїй повсякденній роботі — іноді без відома свого безпосереднього керівника.

    Klarna рекламує штучний інтелект як головну причину своїх прибутків. У 2020-2021 роки середовище для таких компаній, як Klarna, характеризувалося зростанням за будь-яку ціну завдяки доступності дешевого капіталу та масовим найманням працівників. У 2022 році Klarna звільнила близько 10% штату, намагаючись скоротити витрати.

    Klarna заявила, що її рішення про масове скорочення робочих місць окупилося, а впровадження ШІ дозволило зробити її основний бізнес більш прибутковим. Фірма повідомила про свій перший за чотири роки квартальний прибуток за вересень, який вона пояснила скороченням кредитних збитків, а також інвестиціями в ШІ.

    У лютому Klarna заявила, що її чат-бот зі штучним інтелектом виконує роботу 700 штатних співробітників з обслуговування клієнтів, що дозволило компанії заощадити $40 млн.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяBanco Santander заявив про витік даних клієнтів та працівників у низці країн
    Наступна стаття Правоохоронці викрили фінансову компанію, яка працювала як P2P криптообмінник

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту