Шведська фінтех-компанія Klarna продає Hero, віртуальну торгову платформу, яку вона придбала у 2021 році в угоді вартістю близько €1,3 млн. Бізнес переходить до стокгольмської компанії Bambuser, що займається відеокомерцією, і очікується, що угода буде завершена в травні.
Як зазначається у релізі Bambuser, рішення Hero привносить концепцію персоналізованого обслуговування клієнтів в електронну комерцію за допомогою чату та відеодзвінків. Ця угода називається важливою віхою в індустрії електронної комерції, об’єднуючи двох піонерів у покращенні досвіду онлайн-покупок.
Очікується, що інтеграція рішення HERO в платформу Bambuser розпочнеться негайно. Консолідоване SaaS-рішення дозволить брендам пропонувати більш цілісний та цікавий досвід онлайн-покупок.
Транзакцію планується закрити у травні 2024 року шляхом придбання Bambuser новоствореної британської компанії (NewCo), що володіє активами рішення Hero. Остаточна ціна угоди буде сплачена готівкою і базуватиметься на вартості клієнтських угод, що перейдуть до NewCo. Максимальна ціна угоди, включаючи витрати, пов’язані з транзакцією, оцінюється приблизно в 15 мільйонів шведських крон.
Віртуальна торгова платформа Hero з’єднує мільйони покупців з товарними експертами за допомогою тексту, чату та відео, і все це безпосередньо з магазину електронної комерції бренду. Серед клієнтів Hero такі світові бренди, як Levi, rag & bone, Chloé та Harvey Nichols.
Коли три роки тому Klarna придбала цю фірму, вона заявила, що представить Hero своїм 250 000 партнерам з роздрібної торгівлі з метою перенесення найкращих вражень від шопінгу в магазині в онлайн для споживачів. Однак зараз бізнес переходить в інші руки.