Провайдер BNPL-послуг та найдорожчий стартап у Європі Klarna запустив інструмент Virtual Shopping, який дозволяє онлайн-покупцям за допомогою чату та відео отримати поради щодо товарів від консультантів у роздрібних магазинах. Про це повідомляє Business Insider.
Virtual Shopping базується на технології від Hero, яку Klarna придбала в липні 2021 року. Рішення зможуть застосовувати понад 400 000 продавців – партнерів Klarna по всьому світу. Магазини, що мають як роздрібні мережі, так і онлайн-сайти, зможуть підключити своїх співробітників до онлайн-клієнтів через додаток Klarna Store.
Очікується, що продажі електронної комерції в США досягнуть $1,033 трлн у 2022 році, що на 14,1% більше минулорічних показників, згідно з прогнозами eMarketer. Частка e-commerce в загальних роздрібних продажах зросте і становитиме більше однієї п’ятої в США до 2026 року.
Також у дослідженні зазначається, що 13% покупців у світі мають негативний досвід онлайн-покупок, в першу чергу через неможливість отримати допомогу при здійсненні покупок в інтернеті.