JPMorgan Chase випробовує біометричні платежі на основі комерційної ідентифікації PopID з великою кількістю ритейлерів у США напередодні запланованого розгортання в наступному році. Пілотні проєкти включають автентифікацію долоні, відбитків пальців і обличчя для платежів в магазині, що створює умови для швидкого і безпечного оформлення замовлення.
Як зазначає Biometric Update, платіжний підрозділ банку торік вже випробував цю послугу з постачальником послуг харчування Aramark у Техасі та планує залучити більше продавців цього року.
Нью-йоркський банк співпрацює з компанією PopID, що займається розробкою програмного забезпечення, над створенням біометричних сервісів для кас. Платіжний підрозділ банку почав співпрацювати з компанією, яка пропонує технологію оплати обличчям, минулого року.
Очікується, що біометричний продукт платіжного підрозділу JPMorgan можна буде використовувати в електронній комерції або при особистому розрахунку. Споживачі проходитимуть первинну реєстрацію в банку, під час якої вони роблять фото та вводять інформацію про платіжну картку. Їхні дані зберігаються в банку, а потім клієнт, який розраховується в торговельному закладі, що використовує послугу JPMorgan, може вибрати варіант розрахунку за допомогою своєї біометричної інформації.
JPMorgan здійснив перевірку концепції як для оплати обличчям, так і для оплати долонею. Установа не надала перевагу жодному з методів, тож стратегія платіжного підрозділу банку полягає в підтримці обох варіантів. Відгуки, отримані під час пілотування, стосувалися обміну повідомленнями між користувачами та їхнього досвіду під час реєстрації та оформлення замовлення.
Хоча рішення буде доступне для всіх, є певні випадки використання, на яких JPMorgan в першу чергу зосереджується, щоб запропонувати послугу. До них відносяться ресторани швидкого обслуговування, місця проведення заходів, цілодобові та продуктові магазини. Впровадження біометрії на касі також має на меті зменшити кількість точок тертя, включаючи введення номера телефону для отримання балів лояльності або введення адреси електронної пошти для отримання цифрового чека.