Найбільший банк США JPMorgan Chase щороку вкладає близько $2 мільярдів у розробку рішень на основі штучного інтелекту. За словами генерального директора банку Джеймі Даймона, ці інвестиції приносять установі приблизно такий самий фінансовий ефект у вигляді зекономлених коштів.
Як пише Finextra, штучний інтелект уже забезпечує мільярдні заощадження для банку і це лише початок. За словами Даймона, над розвитком технологій працюють понад 2000 співробітників, а вплив ШІ охоплює практично всі напрямки діяльності: від управління ризиками та боротьби з шахрайством до маркетингу, обслуговування клієнтів та генерації бізнес-ідей.
«Ми бачимо, що за витрат у $2 мільярди отримуємо приблизно стільки ж вигоди. Це величезний потенціал для банку», — наголосив Даймон.
Він також визнав, що розвиток ШІ неминуче вплине на ринок праці. Частину робочих місць буде скорочено, але керівник банку вважає, що важливо не чинити опір змінам, а завчасно готуватися до них, навчаючи працівників нових навичок.
Нагадаємо – у липні минулого року співробітники підрозділу JPMorgan з управління активами та капіталом отримали доступ до платформи на основі великої мовної моделі під назвою LLM Suite. Впровадження LLM Suite є одним з найбільших прикладів використання великих мовних моделей на Волл-стріт. Також з травня 2024 року кожен новий працівник JPMorgan проходить навчання щодо роботи з ШІ.

