Платіжний підрозділ J.P. Morgan Payments оголосив про розширення співпраці з компанією PopID для впровадження біометричних платежів у магазинах по всій території США. Нова система дозволяє покупцям здійснювати оплату за допомогою розпізнавання обличчя, що усуває потребу в телефонах чи кредитних картках.
Як зазначається у релізі банку, за даними PopID, використання біометричних платежів у магазинах може скоротити час оформлення замовлення до 90 секунд та збільшити середній чек на 4%.
Система працює наступним чином: клієнт робить фото обличчя, яке шифрується та зберігається в хмарі PopID. При здійсненні покупки система порівнює шаблон транзакції з шаблоном, збереженим у хмарі.
Мережа ресторанів швидкого харчування Whataburger, що нараховує близько 800 точок здебільшого на Півдні США, планує розширити використання біометричних платежів за допомогою технології PopID та обробки платежів від J.P. Morgan Payments.
Першим клієнтом, який використав біометричні платежі від J.P. Morgan Payments, стала компанія South Florida Motorsports, організатор Гран-прі Формули-1 Crypto.com у Маямі в травні. Система дебютувала в роздрібних магазинах під час гонки 3-5 травня 2024 року, що зробило це першою гонкою Формули-1, де була використана ця технологія.