Іспанська міжнародна фінансова група BBVA представила оновлену версію свого віртуального помічника Blue, який тепер використовує технології штучного інтелекту для управління рахунками та банківськими картками клієнтів. Про це пише Finextra.
Новий асистент здатний обробляти до 150 різних типів запитів та операцій, що дозволяє йому відповідати більш ніж на 3000 різних питань клієнтів. Blue спілкується з користувачами природною мовою та надає персоналізовану інформацію про їхні фінанси.
Однією з важливих особливостей оновленого помічника є його здатність підтримувати природний діалог. Якщо користувач змінює тему посеред розмови, Blue може адаптуватися до цієї зміни, не втрачаючи контексту спілкування.
На відміну від інших віртуальних асистентів, Blue працює виключно в банківській сфері, зосереджуючись на інформації та операціях, пов’язаних з послугами BBVA.
Банк також впровадив окремого ШІ-асистента для допомоги своїм співробітникам. Помічник базується на більш ніж 30 000 довідкових матеріалів, що охоплюють весь каталог продуктів та послуг BBVA, який щодня оновлюється.
Нагадаємо – у серпні минулого року банк розширив свій центр розробки штучного інтелекту AI Factory. Метою розширення стало створення продуктів на глобальному рівні та використання знань у всій групі.