Італійська міжнародна банківська група Intesa Sanpaolo у співпраці з платіжною Mastercard та шведською компанією Tapster, яка працює у сфері інноваційних безконтактних платежів, запустили нове платіжне кільце в Італії. Банк став першою такою установою в Італії, який зробить кільце, до якого можна підключити картку для здійснення безконтактних платежів, доступним для своїх клієнтів.
Як зазначається у релізі установи, платіжне кільце виготовлене з дерева та кераміки, дуже стійких матеріалів, які роблять його водонепроникним та ударостійким. Воно також не потребує заряду акумулятора або зв’язку для роботи, адже використовує вбудований пасивний чип NFC.
Платіжне кільце вже є на ринку, а з середини грудня його можна буде поєднати з карткою Intesa Sanpaolo мережі Mastercard. Щоб оплатити покупки в безконтактному режимі з платіжним кільцем, необхідно буде просто піднести каблучку до термінала — як і при оплаті за допомогою фізичних карток або смартфонів.
Купівля каблучки доступна через вебсайт Tapster, де можна зареєструвати картку. Пристрій поставляється в неактивному стані разом з QR-кодом, який зможе активувати лише власник картки, з автентифікацією за допомогою мобільного застосунку Intesa Sanpaolo. Якщо ж, наприклад, каблучка купується в подарунок, реєстрацію у Tapster і створення облікового запису можна здійснити пізніше.
Платежі, здійснені за допомогою носіїв Intesa Sanpaolo, використовують технологію токенізації MDES, надану Mastercard, яка гарантує найвищий рівень безпеки. Коли починається конфігурація пристрою, MDES генерує цифровий токен, унікальний номер, відмінний від номера картки, який надається кожному зареєстрованому пристрою. Це означає, що він не може бути використаний для транзакцій через інший пристрій.
У релізі банку підкреслюється, що ринок пристроїв, що носяться, стрімко зростає, і він є одним з ключових стовпів для майбутнього побутової електроніки. Дослідження “Smart Wearables 2023″*, проведене Mastercard, показує, що європейські споживачі, які вже користуються платіжними кільцями, віддають їм перевагу перед іншими методами безконтактної оплати. Платіжне кільце є найпопулярнішим методом (89%), за ним йдуть смартфони (49%) та платіжні картки (44%).
Серед основних причин, які спонукають споживачів користуватися цим платіжним сервісом, є бажання здійснювати платежі швидко (82%), бути в тренді (69%) та відчувати себе модним (31%). Якщо, з одного боку, молодь до використання цього виду послуг підштовхує саме бажання бути модним (38%), то споживачі старшого віку віддають перевагу йому переважно з міркувань безпеки (32%).