Платіжна система Visa, офіційний партнер Олімпійських та Паралімпійських ігор, оприлюднила дані про споживчі витрати під час початку Олімпіади-2024 в Парижі. Компанія відзвітувалася, що близько трьох чвертей міжнародних покупок, здійснених у Парижі протягом перших вихідних Олімпійських ігор, були здійснені за допомогою безконтактних платежів.
Як зазначається у релізі звіту, малий бізнес Парижа зафіксував зростання продажів на 26% порівняно з минулим роком. Найбільше зросли витрати в театрах і музеях (+159%), на продукти (+42%) та в ресторанах (+36%). Значно зросли витрати в містах, що приймають олімпійські події за межами Парижа: Сент-Етьєн (+214%), Лілль (+100%) та Марсель (+38%).
Бронювання авіаквитків до Парижа зросло на 39% порівняно з 2023 роком. Кількість мандрівників до Парижа віком до 35 років збільшилась на 120%.
Згідно з даними Visa, 78% міжнародних покупок у Парижі під час перших днів Олімпійських ігор 2024 року було здійснено безконтактним способом. Цей показник на 9% вищий порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Найбільша частка закордонних витрат припадає на власників карток Visa зі США (29%). За словами представників компанії, Visa створила спеціальну платіжну мережу для Олімпіади, що охоплює 3500 точок продажу на 32 олімпійських та 16 паралімпійських об’єктах.