Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Індійська Dukaan скоротила майже всю підтримку, замінивши працівників штучним інтелектом

    Індійська Dukaan скоротила майже всю підтримку, замінивши працівників штучним інтелектом

    12 Липня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Індійська ecommerce-платформа Dukaan, що пропонує набір інструментів для створення та обслуговування інтернет-магазину для малого бізнесу, оголосила про 90-відсоткове скорочення в команді підтримки компанії. Функції, які раніше виконували працівники, нині виконує чат-бот зі штучним інтелектом.

    Як зазначив Сууміт Шах, засновник і генеральний директор Dukaan, пов’язуючи це рішення з пріоритетом прибутковості, витрати на підтримку клієнтів зменшилися на 85%, а час розв’язання проблем скоротився з двох годин до трьох хвилин.

    Він виправдав звільнення, підкресливши, що намір полягав не в тому, щоб замінити людей штучним інтелектом, а скоріше в тому, щоб використовувати технологію штучного інтелекту для оптимізації операцій, зокрема підтримки клієнтів. Шах вважає, що ефективніше використовувати досвід співробітників у спеціалізованих областях, призначаючи рутинні завдання чат-бота на основі ШІ.

    Попри скорочення робочої сили в деяких відділах, компанія оголосила про відкриття вакансій в інших командах, зокрема у сфері штучного інтелекту, електронної комерції та дизайну продуктів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяХорватський єдиноріг Infobip та компанія LAQO розробили цифрового асистента з підтримкою GPT для роботи із фінтех-клієнтами
    Наступна стаття Bank of China тестує прив’язку CBDC-гаманців до “супер SIM-карт” з вбудованим NFC

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту