Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip з представництвом в Україні та хорватська цифрова страхова компанія LAQO розробили цифрового помічника з підтримкою GPT для підтримки клієнтів у європейській фінтех-індустрії. LAQO GPT доступний через WhatsApp і пропонує швидку, доступну та постійну підтримку клієнтів.
Цифровий асистент миттєво відповідає на найпоширеніші запитання та налаштовується відповідно до конкретних потреб клієнтів, а також може обслуговувати кілька осіб одночасно. На першому етапі LAQO GPT відповідатиме на запитання про продукти, процеси та адміністративні запити LAQO хорватською та англійською мовами незалежно від часу та місцеперебування. Це дозволяє компанії надавати клієнтам підтримку 24/7. Також у планах розширить спектр клієнтських процесів з використанням штучного інтелекту.
Цифровий асистент LAQO GPT є результатом поєднання хмарної комунікаційної платформи Infobip, технології GTP від Microsoft і сервісів Azure поряд з інтеграцією WhatsApp. Крім того, Bruketa&Zinic&Grey допомогли навчити нового цифрового асистента, щоб забезпечити тон голосу LAQO та індивідуальність бренду.
Як розповіли в компанії Infobip, нині багато бізнесів, що працюють з клієнтами B2C, стикаються з проблемою нестачі людських ресурсів і, як наслідок, збільшенням витрат на досягнення високого рівня клієнтської підтримки. З іншого боку, кожен відповідальний бізнес балансує між безпекою співробітників під час повітряної тривоги та необхідністю належним чином обробляти запити клієнтів. Саме цим пояснюється зростання кількості запитів на автоматизацію клієнтської підтримки. Бізнес розраховує замінити рутинну ручну роботу автоматизацією чат-ботів та забезпечити безперебійну взаємодію незалежно від того, хто саме веде діалог – оператор чи бот.